Wednesday, March 25, 2009

Εκδρομή στην Τοσκάνη

Έχοντας μεγαλώσει κάτω από το κάστρο και δίπλα στη δεξαμενή της Κορώνης, θυμάμαι από μικρός το πέτρινο λιοντάρι, το σύμβολο των Ενετών.
Μεγαλώνοντας έμαθα για το μεσαίωνα, για τις πόλεις κράτη.
Μου άρεσαν τα σύμβολά τους. Οι σημαίες τους.
Παραθέτω λοιπόν τις σημαίες μερικών πόλεων, που θα επισκευτώ στην τοσκάνη τις επόμενες 5 ημέρες.
Firenze (Φλωρεντία)

Montalcino

Montepulciano

San Gimignano
Δεν βρήκα της Σιένα...
Εννοείται πως με την επιστροφή θα μπουν αναλυτικά post!

7 comments:

Juanita La Quejica said...

Αν τύχει και πέσετε σε παρέλαση ή γιορτή στη Σιέννα, θα χορτάσει το μάτι σου σημαίες!
Καλό Ταξίδι! Καλή Διασκέδαση! Καλά Κρασιά! Και τα τρία τα έχετε σίγουρα! Μακάρι να μπορούσαμε να join you!

Τζων Μπόης said...

Λοιπόν, έχω σκάσει από το κακό μου και από τη ζήλεια μου!
Έχω πάει δύο φορές στην Τοσκάνη και είναι απο τα ομορφότερα μέρη που έχω δει!

Σιένα! Στην Piazza del Campo αφήνω απλά τα κοκαλάκια μου! Λίγα πιο ωραία μέρη έχω δει στη ζωή μου! Κρίμα που αυτή την εποχή δεν θα πετύχεις το Palio.
San Gimignano, ονειρεμένο απλά!

Του χρόνου την άνοιξη, καλά να είμαστε, σχεδιάζω να την επισκεφτώ ξανά με το αυτοκίνητο!

Ασφαλώς θα φέρεις Chianti φαντάζομαι...

Να το επαναλάβω, έσκασα από το κακό μου!

eirini said...

Αχ... ζηλεύω!!!!!!!!!!! Πώς θα 'θελα κι εγώ ένα ταξιδάκι!
Κοίτα να φέρεις φωτογραφίες και να μας δείξεις πού πήγες! Αναλυτικά τα θέλουμε!
Καλά να περάσεις!
Φιλάκια πολλά!

Gianni said...

Γειά σε όλους σας!
Επέστρεψα πριν λίγο...

@ Jua έπρεπε να έρθετε. Εκτός από τα τρία που ανέφερες είχαμε ακι καλό φαγητό :)

@ Τζων Μπόη μου απόλυτα σωστά όλα όσα λες. Τι μόνο Chainti θα έφερνα;
Εκτιμώ πως οι αναρτήσεις των επόμενων ημερών ίσως προσθέσουν κάποια λιθαράκια σε αυτά που ξέρεις και σε βοηθήσουν του χρόνου.

@ Ειρήνη μου οι φωτογραφίες είναι εκατοντάδες, λίγο χρόνο δώσε μου και θα δεις.

Δύο μέρες ξεκούραση (δουλεύοντας στο γραφείο φυσικά) και φεύγω για Γρεβενά για δουλειά!!!

Τζων Μπόης said...

αναμένω τα νέα post!
μα από τη Σιένα στα Γρεβενά;
ήμαρτον!

dhmhtra said...

Καλημέρα...κρίμα που δεν κάθισες να πιούμε ένα φλιτζάνι καφέ και να τα πούμε.
Βλέπω πως είσαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και διαβάζεις ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!!!
Ο γιός μου ο μικρός είναι αθλητικογράφος και γράφει χρόνια στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ.
Είναι ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ.
Κάλό Πάσχα

Anonymous said...

αναμένουμε πληροφορίες του ταξιδιού στην Τοσκάνη!!! Εστιατόρια, οινοποιεία, ταβέρνες, δωμάτια, ωραία χωριά κτλ....