Tuesday, March 10, 2009

Για λίγες ώρες στην Θεσσαλονίκη

Πριν έναν περίπου μήνα βρέθηκα για λίγες ώρες στην Θεσσαλονίκη.
Δυστυχώς έφτασα βράδυ και είχα αμέσως ένα επαγγελματικό ραντεβού.
Ούτε το ωραίο δωμάτιο δεν πρόλαβα να απολαύσω.
Απλά βγήκα στο μπαλκόνι για λίγο και ας είχε παγωνιά, να χαλαρώσω με την υπέροχη θέα από το μπαλκόνι του Μακεδονία Palace.
Με πήγαν όμως για φαγητό και με αποζημίωσαν!
Το πρωινό ήταν βροχερό και το μεσημέρι μετά τον πελάτη, έφυγα για Κοζάνη.
Ελπίζω την ερχόμενη εβδομάδα όπου θα είμαι για 5 ημέρες να βρω χρόνο να δω αγαπημένους φίλους αλλά και να περπατήσω χαζεύοντας στο κέντρο και την παραλία της, κάτι που κάνω συχνά όταν είμαι εκεί.

17 comments:

Juanita La Quejica said...

Αυτές τις καραβίδες πολύ τις έχω βάλει στο μάτι από την πρώτη στιγμή που της είδα στην μηχανή σου. Τα έχουμε πει... κακοπερνάς στα ταξίδια σου καημένο παιδί! Δεν τρως, δεν πίνεις... τί να λέμε τώρα! Πάντα τέτοια Γιάννη μου, μικρές "νόστιμες" στιγμές.

Gianni said...

Να σκεφτείς πως φωτογράφισα μόνο τις καραβίδες, μιας και τότε είχε χαλαρώσει η κουβέντα.
Που να έβλεπες τα υπόλοιπα που χτυπήσαμε πριν! Αυτό ήταν το φρούτο!!!
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι απολαύσεις στα ταξίδια.
Άλλωστε η Θεσσαλονίκη φημίζεται για το εξαιρετικό φαγητό της και όχι μόνο.

elie said...

Ζήλεψα τώρα... Τρελλά όμως!

Gianni said...

@ Elie είχα ένα πρόβλημα με την κάρτα της μηχανής. Τώρα είναι οκ. Οπότε θα δεις και άλλες.
Κράτα λοιπόν την ζήλια, είναι νωρίς ακόμη.
Πάντως ελπίζω την ερχόμενη εβδομάδα να ανεβάσω καλύτερες.

Gianni said...

Α! Για φαγητό με πήγαν στον "Βράχο" στην Αρετσού. Από εκεί είναι και οι καραβίδες.

Τζων Μπόης said...

Γιάννη, την επόμενη φορά στη Θεσσαλονίκη να πας στις "Επτά θάλασσες". Εντάξει έχει και στο Κολωνάκι, έχει εδώ που τα λέμε και μια χαλαρή "κυρίλα" το μαγαζί, που δε με χαλάει, αλλά πάνω από όλα το φαγητό σούπερ. Λατρεύω όταν πηγαίνω τις καβουροδαγκάνες και το μυδοπίλαφο.

Gianni said...

@ Τζων Μπόη μου σημειώθηκε κιόλας!
Την ερχόμενη εβδομάδα θα είμαι από Κυριακή έως Παρασκευή Θεσσαλονίκη. Ελπίζω να τα καταφέρω να πάω.
Το άσχημο είναι πως έως τις 7 κάθε απόγευμα έχω σεμινάριο και δεν θα προλάβω ανοιχτό τον Αδαλάκη για μεσημέρι…

Katerina ante portas said...

Ωω Θεσσαλονίκη! Καλά να περάσεις και αυτή τη φορά και περιμένουμε ανταπόκριση!
Πολύ ενδιαφέρον αυτό το θέμα των σεμιναρίων αγαπητέ μου..

eirini said...

Α!!! κακοπερνάς βλέπω! Πώς θα σε δούμε καλέ αν έχεις σεμινάριο μέχρι τις 7 το απόγευμα;
Γιάννη μου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα στην πόλη μας! Ελπίζω να μας δωθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε αν και με τέτοια ωράρια δεν το βλέπω, χαχα!!!
Φιλιά!

Gianni said...

@ Ειρήνη μου το σεμινάριο τελειώνει στις 7 αλλά μετά υπάρχουν και κάποιες επαγγελματικές συναντήσεις!
Γενικά στα ταξίδια μου έτσι είμαι. Με απίστευτα φορτωμένο πρόγραμμα.

"ζαχαρούλα.." said...

σε ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωω...

πολύ όμορφες φωτό... αγαπημένη η Θεσ/νίκη!!!!!!!!!!!!!!!!

καλημερούδια!!

aKanonisti said...

Πω πω χλίδαααααααα!!!!!!!

Maria B. said...

Γιαννη, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενέθλια σου!!!!
Σου εύχομαι τα καλύτερα να είναι αυτά που θα έρθουν !!!!

Να είσαι καλά και να ταξιδεύεις πάντα!!

Νασος Παπαστυλιανού said...

Χρόνια Πολλά Γιάννη. να τα εκατοστήσεις

Gianni said...

Είχα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα και απίστευτα αργή σύνδεση στο ξενοδοχείο. Έτσι δεν μπόρεσα να απαντήσω νωρίτερα.
Σήμερα χαλαρώνω σπίτι μετά από πολύ καιρό...

@ Ζαχαρούλα αν δεν περνούσα καλά στα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα τα άντεχα.

@ Akanonisti δεν είναι πάντα τόση η χλίδα :)

@ Μαρία, Νάσσο σας ευχαριστώ πολύ.

eirini said...

Είχες γεννέθλια;;;;;;;;

Χρόνια Πολλά!!!! Πολύχρονος και πάντα ευτυχισμένος!
Φιλάκια!!!

Gianni said...

Ναι Ειρήνη. Την Τετάρτη στις 18.
Στην πόλη σου τα γιόρτασα. Έχω εκεί πολύ καλό φίλο που γεννηθήκαμε την ίδια μέρα και την ίδια χρονιά!!!