Saturday, August 2, 2008

Επίσκεψη στον Βόλο

Επαγγελματικοί λόγοι με έφεραν από το βράδυ της προπερασμένης Δευτέρας στον Βόλο.Ο Βόλος είναι από τις πόλεις που μου αρέσουν. Στον Βόλο έχω έρθει πολλές φορές. Πέρυσι το καλοκαίρι ήμουν ξανά για διακοπές σε Πήλιο και Βόλο.Η δουλειά ήταν για δύο ημέρες στη Λάρισα, αλλά προτίμησα και τα δύο βράδια να μείνω εδώ, μιας και εκτός των άλλων, με χαλαρώνει η βόλτα στην προκυμαία του μετά από μία κουραστική ημέρα.


Αυτή είναι η παλιά καπναποθήκη του Παπαστράτου με τους 2 τρούλους (υπήρχε σε όλα τα παλιά καρτ ποστάλ της πόλης), που τώρα στεγάζει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.Εδώ έχω έναν πολύ καλό φίλο που κάθε φορά με εκπλήσσει με τις επιλογές του σχετικά με το που θα με πάει.Έτσι Δευτέρα βράδυ ξεκινήσαμε για φαγητό για το εστιατόριο στο σταθμό στα Άνω Λεχώνια, το οποίο ήταν κλειστό. Φαινόταν ωραίο μέσα στο πράσινο. Μου είπε πως έχει και καλό φαγητό και το αφήσαμε για την επόμενη επίσκεψη. Καταλήξαμε στην Αγριά δίπλα στη θάλασσα. Την Τρίτη το βράδυ ξεκίνησα με ποτό στο Roof Garden του ξενοδοχείου μου, χαζεύοντας την υπέροχη θέα την ώρα που προσπαθούσα να δουλέψω στον υπολογιστή…

Ο κυματοθραύστης που βλέπετε με το γεφυράκι, το κορδόνι όπως το λέει ο φίλος μου, είναι ιδανικό για μεγάλη βόλτα δίπλα στην θάλασσα. Κατά την επιστροφή μάλιστα είναι σαν να πλησιάζεις στο λιμάνι μέσα σε πλοίο, θαυμάζοντας τόσο το κομμάτι της πόλης που φαίνεται, όσο και το Πήλιο! Μοναδική εμπειρία.

Συνεχίζεται…

No comments: