Saturday, October 11, 2008

Επίσκεψη στο Οινοποιείο Ντούγκου


Στα κρασιά του κτήματος Ντούγκου, με μύησε πριν λίγα χρόνια ο Γιάννης Βασιλειάδης από την κάβα Λίθοινο. Μεταξύ άλλων μου γνώρισε το Syrah (πολυβραβευμένο και εξαιρετικό!), το Μεθ’ Υμών καθώς και τους «Μεθυστάνες» του (εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής, έγινε αμέσως από τα αγαπημένα μου) από Ξινόμαυρο, Κρασάτο και Σταυρωτό, δηλαδή Ραψάνη όπως θα έλεγε κάποιος, μιας και αυτές οι ποικιλίες δημιουργούν τον ΟΠΑΠ οίνο Ραψάνη. Τα αμπελοτόπια όμως του Ντούγκου βρίσκονται λίγα μέτρα έξω από την περιοχή ΟΠΑΠ Ραψάνη και δεν μπορεί να αποκαλέσει το κρασί του έτσι.

Εδώ φαίνονται οι διαχρονικές ετικέτες από τους Μεθυστάνες.

Η γνωριμία μου όμως με τον Θάνο Ντούγκο είναι αξιομνημόνευτη.
Ήμουν σε έναν οινομαραθώνιο ερυθρών κρασιών στο Λίθοινο. Κάποιες στιγμές στους οινομαραθώνιους ο Βασιλειάδης αφήνει την θέση του σε φίλους του. Έτσι βρέθηκα να με σερβίρει ένας νεαρός που δεν γνώριζα. Φτάνουμε και στους Μεθυστάνες. Μου εξηγεί τις ποικιλίες που περιέχονται στο μπουκάλι και ακολουθεί ο εξής διάλογος:
- Μεθυστάνες από ξινόμαυρο, κρασάτο και σταυρωτό.
- Ναι λέω εγώ, δηλαδή Ραψάνη, αλλά ο Ντούγκος δεν μπορεί να το πει έτσι, αλλά εμένα είναι από τα αγαπημένα μου!
- Τον ξέρεις τον Ντούγκο;
- Όχι.
- Εγώ είμαι!!!!!!!!!!!!
Από τότε με τον Θάνο Ντούγκο, έχουμε βρεθεί αρκετές φορές σε διάφορες εκδηλώσεις οινογνωσίας και φυσικά πάντα στους Οινομαραθώνιους του Λίθοινον με ατέλειωτες συζητήσεις ως αργά, μα πολύ αργά...
Όλο υποσχόμουν να περάσω από το οινοποιείο του στα Τέμπη, μιας και τα τελευταία χρόνια οι επαγγελματικοί μου δρόμοι με φέρνουν συχνά στα βόρεια.
Βρεθήκαμε με τον Θάνο την περασμένη Κυριακή στη ΓΕΝΚΑ.
Του είπα πως την Τετάρτη το μεσημέρι ίσως περνούσα αν τελείωνα νωρίς στην Κατερίνη.
Τετάρτη μεσημέρι λοιπόν, φτάνω στο κτήμα Ντούγκου στα Τέμπη. (Ακριβώς μετά τα διόδια ερχόμενος προς Αθήνα, κάνω δεξιά στις πινακίδες).

Ο Θάνος χάρηκε που με είδε, είχε όμως δουλειά μιας και είναι εποχή τρύγου. Με βλέπει με την φωτογραφική μηχανή, (καταλαβαίνει τι θέλω μιας και διαβάζει το blog) και με αφήνει στην κάβα του έως ότου τελειώσει την δουλειά του.

Σαν τον λύκο μες τα πρόβατα αισθάνθηκα εδώ μέσα!
Θάνο αυτό χωρά στο πίσω κάθισμα;
Ο Θάνος τέλειωσε την δουλειά του και μέσω των γνωριμιών του εξασφαλίσαμε delivery από
κοντινό ξενοδοχείο.
Η έκπληξη όπως ήταν αυτό που ήπιαμε. (Σιγά μην το αποκαλύψω. Το μόνο που θα πω είναι πως θα ξαναπήγαινα στα Τέμπη μόνο για αυτό το κρασί!)
Η ώρα πέρασε ευχάριστα, είχαμε και καλή παρέα,
ο Θάνος είναι εξαιρετικός για παρέα και συστήνω σε όλους αντί να σταματούν για καφεδάκι στα Τέμπη να κάνουν την παράκαμψη των 800 μέτρων και να απολαμβάνουν το καφεδάκι τους μαζί με τον Θάνο. (Έχει πολύ καλή μηχανή εσπρέσο!).

Φόρτωσα και κάποια μπουκάλια για εμένα και για καλούς φίλους και μετά από ένα πραγματικά ευχάριστο μεσημέρι πήρα το δρόμο της επιστροφής.

9 comments:

Τζων Μπόης said...

χικ!
λίγο ακόμα χικ εδώ μέσα και θα τρεκλίζω χικ σαν τον Ορέστη Μακρή χικ στον Μεθύστακα, χικ!

Χτύπησα χικ ένα ωραιότατο Αθήρι χικ σήμερα με γαρίδες χικ, άλλο πράγμα σου λέω χικ!!

Gianni said...

Χικ… και εγώ… χικ…
Νυχτέρι με μπαρμπούνια… χικ… χικ…
Και έχω να πάω και σε απόσταξη το βράδυ! (μόνο χικ;)

Juanita La Quejica said...

Περιμένουμε τα μπουκάλιααααα!!!

aKanonisti said...

Προσοχή-προσοχή!!!
Σχόλιο-πρόσκληση-πρόκληση
για το να ΝτολμαδοπαίγνιοΝ!!!

Γράψτε και εσείς... μία ιστορία ή συνταγή... με Ντολμαδάκια....

eirini said...

Το πήρες το βαρέλι;;;; Τί να σου πω!
Δεν είσαι όμως εντάξει...μας δείχνεις τις φωτογραφίες, την μάσα που ρίξατε, το λαχταριστό ποτήρι κρασί, και δεν λες και τί είναι;! Τςτςτς...

Έχω σανγκριά στο ψυγείο! θα αρκεστώ σ'αυτό!
Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χουμε!

Anonymous said...

και Τεμπη και καλος καφες και καλο κρασι!...σουπερ!

Gianni said...

@ Jua τα μπουκάλια σου είναι σε ασφαλές μέρος αλλά αν δεν βρεθούμε σύντομα...

@ Ακανόνιστη, μιας και εγώ δεν είμαι τον μπλοκοπαιχνιδιών (ακόμη...) θα σου στείλω άλλες.

@ Ειρήνη αποφάσισα να πηγαίνω συχνά και να αγοράζω το βαρέλι λίγο - λίγο :)
Αποφασίσαμε μαζί με τον Θάνο Ντούγκο να μην γράψω για το μουκάλι. Υπάρχει λόγος, πίστεψέ με.

@ Cook καλό κρασί και εξαιρετική παρέα πάνω από όλα από έναν πολύ ευγενικό και ευχάριστο άνθρωπο σαν τον Θάνο Ντούγκο.

"ζαχαρούλα.." said...

καλέ που είσαι εσύ???????????

καλημέρααααααααα.....

Gianni said...

Ζαχαρούλα πάρα πολύ δουλειά και πολλά ταξίδια.
Τις επόμενες ημέρες θα ανεβάσω πολλά από αυτά.
Φιλιά